1 Ocak 2012 Pazar

Sitenizi Alexa ya Kaydedin (Alexa Site Kayıt Resimli)

alexa





Bir önceki yazıda Alexa nedir ? ve Alexa yı tanıyalım adlı makalemi yazmıştım.Şimdi Alexa' ya Site nasıl kaydedilir (?) resimli olarak anlatmaya çalışacağım.

  • İlk olarak www.alexa.com sitesine girelim
  • Ardından site tool sekmesine tıklayalım. ( http://www.alexa.com/siteowners)

sitenizi alexa ekleme
 Mavi kutucuk içine aldgım yere Sitenizi dogrulatma sekmesine tıklayın (Claim Your Site ).


alexa site ekleme
Claim Your Site sayfası açılmış oldu.Şimdi kutu içine dogrulatmak istedigimiz website ismini girelim ve sarı kutu içindeki Claim your site butonuna tıklayalım.
claim your site
Şimdi karsımıza Plan ve ücretlendirme sayfası geldi burada size belirli ücretler karsılıgında Alexa imkanlar sunuyor.Ben ücretsiz olanı seçtim ve sign up sekmesini tıkladım.Siz isterseniz ücretli planlardan birini seçebilirsiniz.



alexa kayıt



Ve son sayfaya geldik burada website yi doğrulatmak için iki seçenek sunuyor.Dilerseniz 1. secenekte dosyayı indirip ftp aracılığıyla sitenizin kök dizinine atabilirsiniz.ar
2.ci seçenekte ise verilen kodu sitenize yapıştırabilirsiniz.İki yöntemden birini yaptığınız takdirde siteniz başarıyla Alexa.com sitesine eklenecektir.

16 yorum:

  1. yok kardeşim ekleme yapacak yeri kaldırmışlar linki tazelersen seviniriz

    YanıtlaSil
  2. Linkte bi sıkıntı yok sadece aşagıya yazmışlar
    "See Other Tools for Site Owners" kısmına tıklarsan site eklencek yere ulaşmıs olursun.

    http://www.alexa.com/siteowners/tools burdanda siteni ekleyebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Çok sağol, faydalı bir paylaşım en sonunda kaydettirebildim.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler hocam güzel bir bilgi sonunda buldum.

    YanıtlaSil
  5. rica ederim takipte kalmanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  6. blogger da kodu nereye yapıstırıyoruz herhangi bir yayına yapıstırsak olur mu ?

    YanıtlaSil
  7. son resimde sağ taraftaki kodları head etiketinden sonra yapıstırcaksın, blogger panelinden şablon -> html yi düzenle yolunu izleyerek ulasabilirsin.

    YanıtlaSil
  8. ben bir wordpress kullanıcısıyım ve nasıl ekleyeceğimi anlamadım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  9. merhaba tam olarak neresini anlamadınız , söylerseniz yardımcı olmaya çalısıyım.

    YanıtlaSil
  10. Bende wordpress bi siteye sahibim buraya kaydettikden sonra başka bir işlem yapmaya gerek varmı acaba

    YanıtlaSil
  11. yukarıdaki bütün işlemleri yaptıysanız siteniz eklenmiştir,alexa nın search kısmından sitenizi aratarak görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. güzel paylaşım. teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Web sitenizi beğenerek ziyaret ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  14. selamun aleykum kardeşim ben sitemi kayt edemedim siz edermisiniz yerime www.sesligil.com Teşekürler ilginiz için

    YanıtlaSil
  15. http://www.alexa.com/siteowners/claim
    buraya gir arkadasım burda sagdaki kısmı isaretle devam et..Alttaki erede site adresini yazmayı unutma...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

//Luckyorange//