5 Ekim 2011 Çarşamba

Microsoft Outlook 2007 Kurulumu ve Ayarları (Hotmail Ve G-Mail ayarları )

 outlook_2007_kurulumu


Microsoft Outlook Programı,Office paketi içinde gelen,Outlook 2007 için gmail ve hotmail uzantılı maillerinizin kurulumunu resimli olarak anlatacağım.Eğer birden mail hesabınız varsa aslında pratik ve hızlı kullanımı sayesinde hepsini aynı anda yönetebilir ve vazgeçilmez programınız olabilir.Şimdi çok basit bir şeklilde resimli olarak outlook 2007 kurulumu göstereceğim.Bir kaç dakika içinde sizlerde kurup kullanabileceksiniz.
İlk olarak outllok programını çalıştıralım.Ardından sırasıyla ARAÇLAR-HESAP AYARLARI-YENİ TIKLAYINIZ.Resimde de görüldüğü gibi adımları takip edince sarı renkli yere ulasacaksınız.

outlook_2007_kurulumu

Yeni hesap açmak için New tıkladıktan sonra alttaki resim karsınıza cıkıcak.
.

outlook_2007_kurulumu
E-mail servisini seçin ve ileri butonuna basın. 

outlook_2007_kurulumu
Karsımıza cıkan diger secenekte Ayarları Elle yapılandır kutucuğunu işaretleyip.İleri Butonuna basın.
outlook_2007_kurulumu
Burdan e-mail servisinizi Internet e-mail olarak seçiniz.Ve ileri butonuna basınız.
şimdi karsımıza yeni bir pencere açılacak eger E-MAİL adresiniz HOTMAİL ise aşagıdaki resim gibi ayarları yapılandırınız.
  • Hotmail için

outlook_2007_kurulumu

Resimde görüldüğü gibi ayarları yapın Passwoord kısmına hotmail adresinizin şifresini yazın.İsterseniz Remeber Me (beni hatırla) seçeneginide tıklayabilirsiniz.Her girisiniz de Outlook 2007 size şifre sormaz böylece.Ardından Diğer Ayarlar(more settings) butonuna tıklayın.Aşagıdaki resimdeki gibi ayarları yapılandırın.
outlook_2007_kurulumu
Eğer Mail hesabınız G-Mail ise Aşagıdaki gibi ayarları yapılandırınız.

  • G-MAIL için
outlook_2007_kurulumu
Ardından Diğer Ayarlar(more settings) butonuna tıklayın.Aşagıdaki resimdeki gibi ayarları yapılandırın.


outlook_2007_kurulumu


 Her iki E-mail 'in kurulumunu yaparken de ister hotmail ister g-mail olsun , outgoing server kısımında ki my outgoing server (smtp) requires authentication seçeneği aktif hale getirin.

outlook_2007_kurulumu

Bu ayarları yaptıktan sonra OK butonuna tıklayın ve bu kadar Outlook bizi tebrik eder ve ardından da bir test maili gelir.Hepsi bukadar ! 


outlook_kurulumu
Makalemin basında da belirttigim gibi hotmail ve gmail hesabının ikisini bir arada da kullanabilirsiniz.Genel olarak Hotmail ve G-Mail kullanıldıgı için bu iki mail hesabının kurulumunu örneklendirdim.

14 yorum:

  1. diğer ayarlar kısmını yapamadım ve kurulum yapmadan öncekı meillerımıde görebılırmıyım

    YanıtlaSil
  2. diger ayarlar kısmındakı ayarları resımdeki gibi yaparsanız bı sorun olmaz. ayrıca eski maillerinizi aktarabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. kardeş harikan teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. eski ayarlarımda gönderemiyordum, yukarıdaki gibi yeni bir hesap açtım, gitmeyen postalarım için "BU İLETİ GÖNDERİLMEDİ ............... İLE GÖNDERİLECEK (YENİ AÇTIĞIM HESAP) diyor fakat hala gitmedi ne yapacağım bende anlamadım

    YanıtlaSil
  5. valla işin doğrusu sorunu tam anlayamadım.Ama Giden sunucusu ayarlarınızı tekrar kontrol edin. Eğer gonderdıgınız mail giden kutusunda kalıyor ve silemiyorsanız o zaman güvenlik programını kapatıp ole silin.

    YanıtlaSil
  6. Sağol Burak Emek Kardeşim Emeğine Sağlık Kaç gündür uğraşıyordum resimli anlatım yetti Çok Sağol Eksik Olma Takibindeyim...

    YanıtlaSil
  7. BURAK BEY BEN BİR TÜRLÜ KURAMADIM OUTLOOK HESABIMI YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    YanıtlaSil
  8. BURAK BEY DEDIKLERINIZI YAPTIM ANCAK DENEME YAPTIGIMDA SIFRE YANLIS DIYOR.GMAIL SIFRENIZ YANLIS DIYOR BU NEDEN KAYNAKLANIYOR OLABILIR BILGI VERIRSENIZ SEVINIRIM

    YanıtlaSil
  9. Önder bey ne gibi bir hata alıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  10. Salim bey gMail şifrenizi yanlış girmişsinizdir ondan gmail şifreniz yanlış diyordur.

    YanıtlaSil
  11. gelen psta sunucusu ve giden posta sunucusuna yazdım aynen sizinkileri, benim kurduğumda aynı program ama hep hata veriyor pop ayarları

    YanıtlaSil
  12. gmailime de girdim ordan pop3 ayarlarını etkinleştrdim yine de olmuyor çok acil yardımınıza ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  13. gmail için : giden sunucusu smtp yi 465 resimdeki tls yazan yeride ssl olaraka değiştirin,bi sıkıntı olmaması lazım,ayrıca mail şifrenizi dogru girdiğinizden de emin olun.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

//Luckyorange//