5 Ekim 2013 Cumartesi

Wetransfer ile büyük boyutlu dosyaları E-mail ile paylaşın

Paylasmak istediğiniz büyük boyutlu dosyaları e-mail servisleri genellikle desteklemiyor.Yani en fazla 25 mb boyutunda bir dosyayı gönderebiliyorsunuz.İşte böyle durumlarda sıkıntı yaşamamak için, wetransfer kullanarak 2gb  a kadar dosya paylasımı yapabilirsiniz, üstelik we transfer üzerinden dosya göndermek için üye olmanıza gerek yok ve ayrıca ücretsiz.

WeTransfer ile Dosya Nasıl Gönderilir ?


Dosya ekle butonuna tıklayarak yüklemek istediğiniz dosyayı seçiyorsunuz , ardından göndermek istediğiniz kişinin mail adresini yazıyorsunuz,sonra da kendi mail adresinizi,son olarak opsiyonel bir seçim olan mesaj kısmına gönderiniz hakkında bilgi yazabilir veya yazmayabilirsiniz.Ondan sonra aktar butonuna basarak dosyayı gönderebilirsiniz.

WeTransfer 'in Kullanımı oldukça basit ve kolay.


wetransfer_dosya_transferi




Basit kullanıcı arayüzü sayesinde kullanım kolaylıgı saglayan wetransfer ile dosyalarınızı paylaşmak istediğiniz kişinin e-mail adresine gönderebilirsiniz.

Wetransfer ile gelen dosya nasıl açılır ?


Dosya gönderildiği zaman göndermiş olduğunuz kişiye ve size bir bildirim maili geliyor ve gelen bildirim maili içinde ki linke tıklayarak göndermiş olduğunuz dosyayı indirebiliyorsunuz.Aynı şekilde sizlere gönderilmiş bir dosyayı ek bir programa ihtiyaç duymadan , gelen mail de ki linke tıklayarak bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Dosyalar belirli bir süre sonra wetransfer hesabından siliniyor.Kullanıcılar için oldukça kolay kullanımı olan wetransfer i herkese tavsiye ederim.

Wetransfer kullanarak dosya gönderme ve  dosya indirme resimli anlatımı için ,WeTransfer ile Dosya Gönderme Ve Dosya indirme   yazısına göz atabilirsiniz

26 yorum:

  1. Merhaba
    We transfer ile içinde video olan bir mail aldım fakat yükleme yapamıyorum we transferi ıpade indirdim buna rağmen videoları yüklemiyor nasıl yapabilirim?
    Teşekkürler
    Melek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ;
      size gelen mailin içindeki linki adres çubuguna yapıştırıp indirmeyi deneyin,ipad üzerinden download edemiyorsanız , başka bir bilgisayardan da deneyebilirsiniz.

      Sil
    2. resimleri nasıl alabilirim

      Sil
  2. Merhaba
    6-8 ay kadar önce üye olmadan bu sistem üzerinden yolladığım dosyalara ulaşma ihtimalim varmı? Mesela üye olsam dosyalar kayıt altına alınmış olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ; maalesef maillerinde belirttikleri süre (15 gün olması lazım ) 'yi aşınca dosyaya erişiminiz mümkün değil.
      https://wetransfer.zendesk.com/hc/en-us/articles/202701853-How-can-I-recover-a-transfer-that-expired- burada durumu belirtmişler.

      Sil
  3. Alternatif olarak piyomod.com önerebilirim limiti 10 gb

    YanıtlaSil
  4. Bana gmailden wetransfer ile bi dosya gonderildi karsidan yukle diyo ama yukleyemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal şartlar da size gelen email de ki download bağlantısına tıkladıgınız zaman sizi wetransfer'e yönledirmesi lazım.tarayıcınız açılır pencereyi engelliyor olabilir.veya size gonderilen dosyanın indirme süresi dolmuş olabilir.

      Sil
  5. merhaba, nişan fotograglarım 3 gün önce çeken fotografçı tarafından wetransfer yoluyla gönderildi. fakat 3 gündür bilgisayar telefon heryer denememe rağmen indiremedim. şu an burada okuduğum kadarıyla 15 gün içinde silinecek diyosunuz:/ ne yapmam gerekli? iphone6 64gb kullanıyorum. yeterli alanım var nasıl indirebilirim. çook acil yardımcı olursanız sevinirimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba we transferden gönderilen dosyanın indirme süresi 7 gün olarak güncellendi.ne gibi bir hata alıyorsunuz bilmiyorum.size karşı taraf bir dosya gönderdiyse,size bir mail gelir.ve bu mail içinde karşıdan yükle bağlantısı bulunur. Karşıdan yükle yazan yere tıklarsanız size gelen dosyayı indirebilirsiniz.Bunun herhangi bir telefon markasıyla,gb ile bir ilgisi de yoktur.Ayrıca size mail gonderen kişiye de dosyayı gonderdıgı zaman bir mail gider,gerekirse size mail gönderen kişiyle iletişim geçin ve karşıdan yükleme bağlantısının linkini isteyin.O link üzerinden de dosyanızı indirebilirsiniz.

      Sil
  6. Telefondan indiremedim bilgisayardan nasil nereye tiklayarak indirebilirim

    YanıtlaSil
  7. Wetransferde dosyanın gönderdiğim kişiye ulaştıktan sonra silinmesini istiyorum nasıl silebilirim veya ne kadar süre sonra silebilirim? Gönderdiğim dosyayı gönderdiğim kişiden başka hiç kimsenin erişmesini istemiyorum wetransfer paylaşıma açık değil di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer wetransfer'i ücretsiz kullanıyorsanız,dosya silemezsiniz.Wetransfer bunu otomatik olarak 7 gün sonra siler.Gönderdiğiniz dosya wetransferde başka kullanıcılarla paylaşılmaz ,karşı tarafa sadece indirme linki gider,zaten karşı taraf dosyayı indirdiğinde size de dosya indirildiğine dair mail gelir.Fakat internet üzerinden paylaşılan hiç bir veri %100 güvende değildir.Bunuda unutmayın

      Sil
  8. Merhabalar.

    Geçen gün güvendiğim birinden iş amaçlı bir dosya aldım ve wetransferden gönderildiği söyleniyordu, aynı açıklama sayfanızdaki gibiydi her şey. Ancak karşıdan yükle butonuna bastığımda http://www.mymadriver.com/includes/wetransfer sayfasına yönlendirildim ve bu sayfayı html kodlarıyla birlikte incelediğimde hiç güvenilir olamdığını gördüm, tamamen şifre çalmaya yönelik bir sayfa gibi. Sizce bu normal mi? Değilse spam mail mi? Ancak wetransferden gönderilmediğine dair en ufak bir ipucu bile yok, her şey wetransferden gönderilmiş gibi ve spam mail olmasına da ihtimal veremiyorum açıkçası.

    Düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlattığınıza göre normal değil,herhangi bir kötü amaçlı yazılım olabilir,spam olabilir,incelemeden birşey söylemek mümkün değil.fakat normal olmadıgı kesin.ayrıca şöyle de bir durum var , size dosya gönderen kişiyle teyitleşebilirdiniz.ve yahut indirme linkini kontrol edebilirdiniz.Eğer güncel güvenlik yazılımı kullanırsanız bu tip yanlış yönlendirici sitelerden korunmus olursunuz.

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum bilgi için. Ancak şimdi daha ilgincini söyleyeceğim: 20 Mayıs dosyanın son gunuymus ve ben bugun fark ettim ki Karşıdan Yükle butonunun sağ ve sol kısımlarına basınca wetransfere yönlendiriyor. Ancak tam ortasına basınca bahsettigim siteye yönlendiriyor. Wetransfer dosyanız mevcut değil diyor. Ama problem bilgisayar kaynaklı değil, birçok farklı bilgisayarda denedim. Sanırım siz de benim gibi anlam veremeyeceksiniz ama paylaşmak istedim.

      Sil
    3. zaten dosyanın indirme süresi 7 gün , 7 gün sonra otomatik olarak siliniyor.dosyayı paylaşmanın bir çok yolu var , en basitinden google drive veya dropbox üzerinden gibi

      Sil
  9. Merhaba,telefonda kullndığım bir uygulama wetransfer ama telefondan açamıyorum dosyaları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , bilgisayardan indirmeyi denediniz mi ?

      Sil
  10. merhabalar,
    bana geçtiğimiz haftalarda bir dosya gönderilmiş fakat geç farkettiğim için göremedim dosyayı indiremeden silinmiş.o dosyayı yeniden yükleme şansımız var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, dosya silinmişse ,gönderen kişi tekrar yükleyebilir aynı dosyayı bununla ilgili herhangi bir kısıtlama yok diye biliyorum

      Sil
  11. Karşı taraf da sildiyse ne yapılabilir?

    YanıtlaSil
  12. Bize gönderende sildiyse o zaman ne yapabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gonderen kişi, dosyasını sildiyse ve siz bunu süre içerisinde indirmediyseniz,ortada paylaşılan bir dosya kalmamış demektir.
      Veri kurtarma yazılımlarını kullanarak silinen dosyaları getirmek mümkün ama uzun ve zahmetli bir iş, ayrıca wetransferle alakalı bir konuda değil.Dolayısıyla yapabileceğiniz çokta birşey yok.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

//Luckyorange//