Microsoft tarafından hazırlanan veri tabanı uygulaması programı olan microsoft office access programı veri tabanı programları arasında en cok kullanılan programlardan biridir.Microsoft Office paketi içerisinde ulasabaliceginiz veri tabanı programıdır.Veri tabanı olusturmak ve de kullanmak kolaydır.Küçük ve orta ölçekli işletmelerin çoğu Microsoft Access kullanmaktadır.Buna karşın büyük ölçekli işletmeler ve büyük çaplı projelerde tercih edilmemektedir.Office accessle neler yapabiliriz diye bir soru aklımıza gelirse hemen kısaca sunları sıralayabılırız Kullanıcı arayüzlü formlar hazırlayabilir,raporlar olusturabiliriz.Bunun dışında ;
- Proje yönetiminin temellerini öğrenin.
- Access 2007 ile tanışın ve yeniliklerini keşfedin.
- Veritabanı oluşturmadı öğrenin.
- Tablolarla çalışın.
- Veri girişi ve düzenlemesini öğrenin.
- Bilgileri elde etmenin ve sunmanın yollarını keşfedin.
- Diyagramlar ve grafikler oluşturun.
- Form ve rapor tasarım tekniklerini öğrenin.
- Sorgularla istediğiniz bilgilere ulaşın.
- Başka uygulamalarla veri takası yapın.
- Verilerinizi sıralayın, süzün ve yazdırın.
- Makrolarla otomasyon sağlayın.
- Veritabanınızı hızlandırın.
- Çalışma alanınızı özelleştirin.
- Veritabanınızı çok sayıda kullanıcıyla paylaşın
- Tablolarınız arasında ilişkiler oluşturun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.